Sağlıklı Beslenme Yolculuğum...

3 yaşında 22 kilogram olan obezite yolunda istikrarla ilerleyen bir çocuk idim :) Mesleğimle ilk tanışmam küçücükken ve hasta olarak idi.Şimdi sağlıklı kilomdayım ve kilo verip bunu koruyabilen biri olarak danışanlarımı çok çok iyi anlıyorum...

Bu yolda,öngörüleriyle sağlıklı beslenmeyi taa o yaşlarda hayatıma koymama ve bu mesleği seçmeme vesile olan canım annem ve babama,neşe kaynağımız Cansuyumuza,Bursa'ya ve danışanlarıma 1 sene aradan sonra ,yeniden merhaba demem adına destegini hiç eksik etmeyen sevgili eşime sonsuz teşekkürler...İyi ki varsınız!

Sayfalar

6 Şubat 2011 Pazar

Onore edilme öyküsü


Sıradan gibi görünen ancak mailimi açmamla tekrar tekrar iyi ki bu meslegi seçmişim dedirten bir gün...Olaylar aynen şöyle gelişiyor,sabah hastaneye geliyorum,şöyle bir Bursa'yı izliyorum yukarıdan ve beklemeyi ve bekletmeyi sevmeyen,aslında geç ya da erken herkesi almak isteyen ancak sadece randevularına zamanında gelenleri kabul edebilen Diyetisyenlerine :) saat 9.00 a randevu almıs danısanımı almak üzere bilgisayarımı güne hazırlıyorum,ilk işim mailimi açıyorum çünkü benim danışanlarım "Sağlıklı Beslenme Yolcusu" akıllarına takılmış bir soru olabilir,mail gelmiş ve benden merakla cevap bekliyor olabilir,"kırmızı ile belirtip cevapları" :) (ne demek istedigimi maille bana soru soran danışanlarım iyi bilir) devam ediyorum mailleri kontrol etmeye ve bir bakıyorum benim sevgili danısanım bana tavsiye ediyorum.com dan öyle güzel seyler yazmıs ki bana öyle güzel tavsiye yazısı olusturmus ki,kendimi kıskanacagım neredeyse :) Böyle oluyor işte sizlerin beni övgü dolu sözlerle onore ettiginiz,tanışmamızı ,başarı dolu hikayenizi içtenlikle anlattığınız tavsiye yazıları...
Aslında teşekkür etmek için yazdım bu öyküyü,çünkü Sevgili Fatma Hanım o kadar yaptıgım işi içime sindirten bir danışan ki,ne Bursa dan ayrılıp geri gelmem, ne dönüşte hastane değiştirmem, ne PCOS hastalığı ile yavaş kilo verme gerçeği ile bu yolculuğun uzun sürmesi gerektiği bizi ayırmadı.Bana inandı kendini önemsedi her ufak değişimde pozitif yaklaştı ve vücudu da onu takdir etti.Büyük kilolar verdi,seneler gecti ama işte işin özünün farkındaydı KİLO VERMEK KOLAY MÜHİM OLAN VERİLENİ KORUMAK ! Ve evet artık herseyi yiyor çünkü başarı ile mezun oldu :)çünkü hangi yiyecekten ne kadar yemeli, neyi ne ile tüketmemeli,miktarlar ne kadar olmalı, işyerinde yerse ne yer, evden getirirse akşamı ne ile dengeler,tatlı yerse ne yapacak,bayramı nasıl gecirecek,vs hepsini hepsini biliyor ve halen 2-3 ayda 1 ziyaretime geliyor,koruduğu kiloları keyifle görüyoruz tartıda, özlem gideriyoruz ve yolcu ediyorum onu...Bu arada faydası sadece kendine olmadı, onu gören onun anlattıklarını dinleyip etkilenen bir çok insan benim danısanlarım oldular sayesinde ve gercekten bir çoğu Fatma Hanım gibi bu işin peşini bırakmadı,basardılar,keyifle yolculuklarını sürdürüyorlar.
3 sene 5 sene sonra da görüstügümüzde Sağlıklı Beslenme Yolculuğum sürüyor demek,başarıyı devam ettirebilmek,iyi günde kötü günde aynı çizgide kalabilmek,başarı budur.
Kısa sürede olusturulmuş,reklam niyetine bol kilo verdiren bol kilo aldıran yöntemlere,kişilere prim vermeyin lütfen,etik olmak sağlıkçı olmanın özüdür unutmayalım!
Sağlıcakla,formda ve mutlu günlere...
Dyt.Ruhan Süme Yiğit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder