Sağlıklı Beslenme Yolculuğum...

3 yaşında 22 kilogram olan obezite yolunda istikrarla ilerleyen bir çocuk idim :) Mesleğimle ilk tanışmam küçücükken ve hasta olarak idi.Şimdi sağlıklı kilomdayım ve kilo verip bunu koruyabilen biri olarak danışanlarımı çok çok iyi anlıyorum...

Bu yolda,öngörüleriyle sağlıklı beslenmeyi taa o yaşlarda hayatıma koymama ve bu mesleği seçmeme vesile olan canım annem ve babama,neşe kaynağımız Cansuyumuza,Bursa'ya ve danışanlarıma 1 sene aradan sonra ,yeniden merhaba demem adına destegini hiç eksik etmeyen sevgili eşime sonsuz teşekkürler...İyi ki varsınız!

Sayfalar

25 Şubat 2011 Cuma

Bilgi: Randevular


ilk görüşmemizden sonraki randevularına gelecek olan danışanlarım için yazıyorum.

Bir kısmınız randevularımızın uzun süre dolu olması sebebi ile sıkıntı yasıyorsunuz biliyorum,bu durumu tekrar yaşamamak adına tedbirlerimizi aldık endişeniz olmasın.

Kısa vadede çözüm önerim ise; size verebildiğimiz en yakın tarihte görüşmeye (elinizdeki program ve/veya programları uygulayarak) gelmenizdir.

(Bu arada bir ricam olacak, aldığınız randevunuza gelemeyecekseniz bunu randevu merkezimize 1-2 gün önceden bildirirseniz gerçekten cok mutlu olacağım.)

Sorularınız için her daim bana ulaşabilirsiniz unutmayın ;)

Formda ve mutlu kalın!
Dyt.Ruhan Süme Yiğit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder