Sağlıklı Beslenme Yolculuğum...

3 yaşında 22 kilogram olan obezite yolunda istikrarla ilerleyen bir çocuk idim :) Mesleğimle ilk tanışmam küçücükken ve hasta olarak idi.Şimdi sağlıklı kilomdayım ve kilo verip bunu koruyabilen biri olarak danışanlarımı çok çok iyi anlıyorum...

Bu yolda,öngörüleriyle sağlıklı beslenmeyi taa o yaşlarda hayatıma koymama ve bu mesleği seçmeme vesile olan canım annem ve babama,neşe kaynağımız Cansuyumuza,Bursa'ya ve danışanlarıma 1 sene aradan sonra ,yeniden merhaba demem adına destegini hiç eksik etmeyen sevgili eşime sonsuz teşekkürler...İyi ki varsınız!

Sayfalar

21 Şubat 2011 Pazartesi

Bir Başarı Öyküsü Daha Sizlerle...


03.05.2010 Büyük değişim günü, karaciğer sorunumun nedeni anlaşılamayıp diyetisyen önerisi aldığım gündür, o ana kadar ben 100 kg olmamdan hiç ama hiç rahatsız olmayan yemek yemeyi acayip seven biriyken mecburen öneriye uyup Ruhan hanım ile tanıştım kendisinden yardım istedim, bana 1 günü nasıl geçirdiğimi anlatmamı istedi, detaylı olarak nasıl beslendiğimi anlattım tabii ki çok kötü besleniyordum yemediğim hiçbir gıda ürünü yok ve hem de büyük bir keyif ile, bana bir liste verdi buna uymamı tavsiye etti listeye baktığımda sanki daha fazla yemek yiyeceğim ve kilo veremeyeceğim intibası uyandı bende, hatta ukalalık yapıp biraz itirazlarda da bulundum, ama sonrasında denilenlere aynen uydum ve yaklaşık 3 haftada ben 6 kg kadar verdim, hemen karaciğer testlerimi tekrar yaptırdım sonuç şahane, daha bir şevk ile devam ettikten sonra 3 ayda yaklaşık 20 kg verdim ve bu hızlı kiloyu verirken korktum ama Ruhan Hanım’ın korkma sadece yağların gidiyor çok sağlıklı zayıflıyorsun gibi bilgileri ile endişelerimi yenerek sonuca ulaştım, aradan 6 ay geçti tekrar kontrollerime gittiğimde karaciğer sorunum tamamen ortadan kalkmıştı, Ruhan Hanım ile tekrar görüşmek istedim, ve kilo ile ilgili sonuçta harikaydı kontrollerimizdeki sonucu büyük bir keyif ile gördük ki doğru beslendikten sonra hiç bir sorun yok her şey yolunda, biraz da sohbet edip keyfini çıkartmak istedik sohbetimizde Ruhan Hanım bana sizin isminizi vererek en az 50 kişi gelip benden yardım istedi diye söz etti, ben tabii ki bana sorana bilgi isteyene yardımcı olurum bilgi veririm ama bu kadar kişiye bahsetmedim, ama anladım ki insanlar duyduklarına değil gördüklerine inanıyor, acaba bende denesem olur mu diyenlerinde farkı görmelerine yardımcı olacağını düşündüğüm bir fotoğrafımı mailime eklemek istedim, bu değişimi sağlayan Ruhan Hanım’a ayrıca teşekkürler ediyorum, göreceğiniz gibi zor denilen şeyleri aslında kafamızda biz zor yapıyoruz insan istedikten sonra yapamayacağı hiçbir şey yok, YA ÇARE SİZSİNİZ, YA ÇARESİZSİNİZ. Karar sizindir, herkese sağlıklı günler dilerim.

Saygılarımla

Şenol ŞEN


Şenol Bey' in de dediği gibi başarmış kişiler "Acaba mı?" sorusu olan danışan adaylarına büyük motivasyon kaynağı,ben de bu sebeple sizlerle başarmış ve başarısını halen sürdüren danışanlarımın öykülerini ve resimlerini büyük bir keyifle paylaşıyorum.

Şenol Bey Tebrikler tekrar! Sağlıklı beslenme yolculuğunuzun bir ömür boyu devam etmesini dilerim...
Dyt.Ruhan Süme Yiğit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder