Sağlıklı Beslenme Yolculuğum...

3 yaşında 22 kilogram olan obezite yolunda istikrarla ilerleyen bir çocuk idim :) Mesleğimle ilk tanışmam küçücükken ve hasta olarak idi.Şimdi sağlıklı kilomdayım ve kilo verip bunu koruyabilen biri olarak danışanlarımı çok çok iyi anlıyorum...

Bu yolda,öngörüleriyle sağlıklı beslenmeyi taa o yaşlarda hayatıma koymama ve bu mesleği seçmeme vesile olan canım annem ve babama,neşe kaynağımız Cansuyumuza,Bursa'ya ve danışanlarıma 1 sene aradan sonra ,yeniden merhaba demem adına destegini hiç eksik etmeyen sevgili eşime sonsuz teşekkürler...İyi ki varsınız!

Sayfalar

3 Ocak 2011 Pazartesi

Canım Danışanım Örnek Öğretmen,En Güzel İpek Annesi, Fethiye Hanımcığımın Öyküsü Sizlerle!

30 yaşındayım. Sınıf öğretmeniyim. 4 yaşında bir İpek annesiyim J Ruhan Hanım’la tanışmamız çok çaresiz olduğumu düşündüğüm; ama çok şanslı olduğum bir güne denk geldi. Başka bir rahatsızlığımdan dolayı muayene olmuş ve aynı tavsiyeyi almıştım doktorumdan: Kilo verin… Çok zordu, nasıl olacaktı? Az değildi ki kilom… 5 kilo verip rahatlayacak değildim ben. En az 25 kilo vermeliydim. Ayrıca yemek yemeyi çok seviyordum J Hala çok seviyorum ve yiyorum. Yiyerek zayıflıyorum diyen hiç kimseye inanmadım taaki kendim yiyerek zayıflayana kadar! Sayesinde 4 ayda 20 kilo verdim. Sağlığıma kavuştum. Bütün ufak tefek şikayetlerim geçti gitti.. Artık daha rahat uyuyor ve hareket edebiliyorum. Ve yolculuğumuz hala devam ediyor.

Ruhan Hanım, bana nasıl beslenmem gerektiğini öğretti. Her kontrolümde özlediğim bir yiyecek olup olmadığını, varsa onu nasıl tüketmem gerektiğini öğretti. Her şey kendini önemsemekle başlıyor. Ve aslında her şeyi kendiniz yapıyorsunuz. İşte Ruhan Süme Yiğit, bu yolda bence karşınıza çıkabilecek en iyi kılavuz.. Başarısını takdir ediyor ve devamından emin olduğum için sadece ve sadece yolu açık olsun diliyorum…

Fethiye Demirci

Fethiye Hanım'ın öncesi sonrası resimlerini de yakın zamanda sizlerle paylaşacağız.Müthiş değişimi sizde görün ve sevgili danısanımı en az benim kadar sizde takdir edin isterim.

Dyt.Ruhan Süme Yiğit

2 yorum:

  1. fethiye hanım sizi tebrik ediyorum. gerçekten mükemmel bir değişim olmuş. ruhan hanımla 15 gün önce tanıştım. bende sizin gibi şanslı olanlardanım. benim fotoğraflarımın da yayınlanacağı günü sabırla bekliyorum. her şey gönlünüzce olsun... AYŞE TÜRE

    YanıtlaSil
  2. Ayşe Hanım birlikteliğimizden ötürü kendinizi şanslı saymanız benim icin büyük mutluluk,ve diyorum ki,darısı basınıza olsun sizin de fotograflarınızı paylasacağımız günü inanın ben de sabırsızlıkla bekliyorum...Dyt.Ruhan Süme Yiğit

    YanıtlaSil